Přihlásit se | Registrace

Dámské oblečení
Spodní prádlo
Pro děti
Sportovní oblečení
Možnosti doručení

Možnosti doručení objednávky

       Zasílání zboží do zahraničí

Další informace

FAQ

FAQ - Často kladené otázky

1. Za jak dlouho mi bude zboží odesláno?

Skladové položky expedujeme do 48 hodin, ostatní zboží na objednání do 14 dnů. O expedici je zákazník informován e-mailem a sms.

2. Jaké je cena poštovného?

Podrobné informace o poštovném viz. Možnosti doručení objednávky

 

3. Do kdy mohu svoji objednávku zrušit/změnit?

Storno objednávky je možné do 24 hodin od objednání, dále se stává objednávka již závazná a zrušit nelze. K objednávce můžeme samozřejmě kdykoliv přidat další položku, případně spojit více objednávek najednou – zákazník poté platí pouze jedno poštovné.

4. Jak mohu svoji objednávku uhradit?

Zvolit můžete buď platbu předem na účet (podklady pro platbu Vám budou zaslány e-mailem), případně formu úhrady dobírkou, kde platíte doručovateli přímo při převzetí zboží. Při osobním převzetí je možné také platit hotově.

5. Mohu si svoji objednávku vyzvednout osobně?

Jsme internetový obchod bez kamenné prodejny, v případě zájmu je však možné zboží vyzvednout/vyzkoušet na námi uvedené adrese.

6. Je možné zboží vyměnit za jiné?

Zboží můžete vyměnit za jinou velikost, barvu, případně i jiné zboží, je třeba pouze učinit novou objednávku na našem e-shopu, kde do poznámky uvedete, že se jedná o výměnu zboží. Po vrácení původního zboží zpět na naši adresu Vám bude následně nová objednávka odeslána. Kupující hradí náklady na nové poštovné.

7. Mohu zakoupené zboží vrátit?

Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodu. Kupující odešle vrácené zboží doporučeně (nikoliv na dobírku) zpět na adresu provozovatele společně s vyplněným formulářem pro výměnu/vrácení zboží .  Pokud se nám zboží vrátí použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst odpovídající část nutnou k uvedení zboží znovu do prodeje Pokud se nám zboží vrátí použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst odpovídající část nutnou k uvedení zboží znovu do prodeje

Prodávající si z hodnoty objednávky odečte cenu za poštovné, pokud bylo zboží odesláno zdarma, bude poštovné odečteno pouze v případě vrácení většiny objednaného zboží. Pokud se nám zboží vrátí použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst odpovídající část nutnou k uvedení zboží znovu do prodeje

Pokud se nám zboží vrátí použité, bez obalu, visaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst odpovídající část nutnou k uvedení zboží znovu do prodeje. 

8. Za jak dlouho a jak obdržím zpět částku za vrácené zboží?

Částku za zboží odesíláme do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy buď převodem na účet, nebo poštovní poukázkou (poplatek 60,- Kč za odeslání).

9. Nevyzvedl/a jsem si zásilku zaslanou na dobírku.

Pokud se nám vrátí balíček se zbožím jako nevyzvednutý/odmítnutý, zákazníka o této situaci informujeme e-mailem a sms a současně mu zasíláme platební podmínky pro úhradu zboží předem na účet, kde je současně zahrnuto 80,- Kč jako nové poštovné. Na úhradu zboží má zákazník lhůtu 7 pracovních dnů od tohoto upozornění. Jestliže není v této lhůtě zboží uhrazeno, objednávka se tímto ruší, zboží je zpět uvolněno do prodeje a zákazníkova je vystavena faktura na smluvní pokutu pro porušení obchodních podmínek se splatností 14 dnů. V případě neuhrazení této faktury předáváme pohledávku smluvní společnosti k vymáhání, čímž se dlužná částka ještě dále navýší, případně ji dále řešíme právní cestou.

 

 

Powered by WebSeller